Technická podpora

Bez ohledu na typ vlastněné licence si můžete prohlédnout seznam častých otázek a odpovědí nebo využít náš helpdesk, který naleznete na tomto odkazu: helpdesk.

Pokud máte licenci zdarma (Personal, NP-EDU) nebo licence SBE či MBE, jednoduše zadáte ticket pomocí příkazu „Odeslat problém“.  Jako kategorii vyberete EA Infoport – změny nebo EA Infoport – chyby, podle toho, zda potřebujete řešit chybu, nebo implementovat novou funkcionalitu. Je důležité problém dobře popsat, popřípadě připojit screenshoty atd. Zadaný email v ticketu musí odpovídat doméně, ke které patří email, na který je licence registrována (tj. konkrétní adresa před zavináčem se může lišit, doména za zavináčem nikoliv.


Systém vygeneruje unikátní ID problému (ticketu), pomocí kterého jej můžete vyhledat pomocí příkazu „Zobrazit existující problém“. 

Potud je postup stejný, pro výše zmíněné edice. Liší se však další postup – u licencí typu Personal či NP-EDU negarantujeme kdy a zda vůbec budeme problém řešit (i když se samozřejmě budeme, v rámci našich možností, pomoci všem uživatelům – zejména, pokud se bude jednat o chybu).

U licencí typu SBE / MBE sice negarantujeme dobu vyřešení, problémem se však začneme zabývat a to co v nejkratší době.

Může se stát, že Vás budeme muset kontaktovat ohledně dalších informací, domluvě na případném předání hotfixu apod.

Pokud vlastníte licenci s SLA smlouvou (CORP, GOV) můžete využít helpdesk (ke kterému však standardně máte plný uživatelský přístup a můžete tedy sledovat seznam svých ticketů, jejich stav apod.).

Dále pak můžete využít jakékoliv kontaktní údaje a rovněž pak hotline, jejíž číslo máte uvedeno v servisní smlouvě.